Bitterkalla maj

2011-05-02 @ 21:48:58 | Allmänt

Bittert kallt väder och bitter kallt vid pokerborden. Söndagen började bra men fick 7-8 st rejäla utdragningar mot mig kåk mot kåk, färg mot färg, set mot set, jobbiga händer helt enkelt. Fick in pengarna tre gånger inom 5 minuter som mer än 80-procentig favorit, men de lyckades ändå dra ut. Väldigt mycket hoppfulla vid borden och alltsom oftast lyckades de dra in hålstegen på rivern. Inte mycket att göra åt, men man är inte glad, och med det kommer misstagen. Inte alltför stora, men tillräckligt. Snabbt ute ur allt och inte en enda ITM.  Det fortsatte ikväll, då jag genom att spela bra och träffa bra snabbt gick upp i topp på månadsfinalen. Men blev snabbt nertagen på jorden av en väldigt hoppfull som fiskade in ett bättre tvåpar på rivern och sedan en rejäl setup med kåk mot kåk. Efter det så kokade jag över och ställde in i de flesta turrar jag spelade i. Må det bära eller brista. Det finns bara ett snabbt botemedel mot tilt. Att dra ut mot någon annan.


Kommentarer
★ mniviking

Hmm



Jag körde ju över dig vid tre tillfällen och vid tredje tillfället hade jag KK och du luft, så om du kallar det en utdragning, gärna för mig

2011-05-03 kl. 13:32:08
★ rosjon

MNIVIKING: Har ingen aning om vem du är och eller vilka händer du pratar om och det är antagligen inte om samma händer överhuvudtaget. Jag kör ganska många turneringar samtidigt, på söndagarna på 5 olika sajter och på måndagen så kommenterade jag en person som synade allin med A9 när jag hade A6 med A6x på brädan Men avslöja gärna ditt nick, vilken sajt och vilken turnering så kan jag kommentera "överkörningarna" när jag kollat i handhistoriken.

2011-05-03 kl. 15:51:08
http://rosjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback