Ett första försök att posta HH

2011-11-20 @ 14:46:33 | Allmänt
Tog ett tag innan huvudvärken la sig, men framåt kvällen blev det lite bättre. Riktigt ont i halsen då, men ingenting en liten drink inte kan rå på. Blev en klassiker och kort med barnen, till och med Tarantino fick vara med och få lite lördagsgodis i form av lite barnmat.
 

Efter lite Chicago blev det Chicken Fajitas....


och sen lite marshmallows grillade i kakelugnen


Under dagen gick jag igenom lite pappershögar i köket och sen fick jag ett ryck att försöka använda SvS handuppspelare, gjord i flash, för att enkelt kunna lägga ut handhistorik på bloggen. Var lite krångligare än jag trodde, var tvungen att köra igång Visual Studio och bygga en liten app som filtrerade xml-filerna, och det fungerar bara i vissa webläsare, framför allt måste man köra Internet Explorer i kompatibilitetsläge (om det inte funkar, testa alltså att slå på detta läge via ikonen i adressfältet eller via verktygsmenyn) för att flashobjektet ska fungera om man har en senare version.

Ett första försök har jag gjort här:
http://www.rosjon.nu/handplayer/replay.html?player=rosjon

Innehåller den kompletta handhistoriken från SM-turneringen i 5-manna där jag kom trea. Varsågod att kritisera, jag är ganska nöjd med hur jag spelade på det stora hela, men en tre, fyra händer lyckades jag spela riktigt märkligt. Hoppas det funkar att se iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback