Ingen spader, ingen spader, ingen spader......fan.....

2012-04-14 @ 16:09:26 | Allmänt
Spelade Startstacken igår och hade lyckats få ihop lite marker när Riverjack försöker sig på en semibluff och tyvärr drar ut. Men gissar han trodde jag skulle folda, han borde känna mig bättre vid det här laget;)




Sharkscope hade dessutom missat att få med statistiken från påskägget som Riverjack vann,men ett par mail ska ha löst det.

Själv tog jag en tredje plats i Ongames European Daily och andas vårluft på PAF. Kanske är motriggen över?

Kommentarer
★ Marau_S

Sharkscope brukar väl inte lägga till turrar i efterhand? Inte från SVS iallafall. Inte de gånger jag har påpekat att vissa turrar saknas iallafall. Men du kanske har mer pondus när du påpekar detta för dem? ;)

2012-04-14 kl. 22:09:20
★ rosjon

Tror mer att det hade med inköpets storlek att göra, då det verkligen påverkar statistiken , men de var först inte speciellt intresserade.

2012-04-15 kl. 00:40:44
http://rosjon.blogg.se/
★ LittleZcam

Skickade också mail till dem och fick respons direkt. Inget knusslande från deras sida.



mvh

2012-04-16 kl. 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback