På väg till WPT Marbella

2012-04-19 @ 12:17:47 | Allmänt

Nytt för i år är en WPT National i Marbella och jag vann nästan av misstag ( kunde inte missa en chans på övervärde) ett paket dit, så nu sitter och Liv på ett Norwegian plan med gratis WiFi på väg till Malaga från Oslo.
Skönt för mig att slippa vara nedkopplad, men pokerklienterna fungerade inte av någon anledning, så det får vänta.

Startar dag 1A imorgon den 20:e, ingen aning om hur stort starfältet blir men kan bli stor eftersom WPT:n är en del av en pokerfestival med massor av turneringar fram till den 27:e.
http://www.marbellapokerfestival.com/

Förhoppningsvis vill Liv spela Everest Cup ( €700+70) och om jag åker ut ur WPT:n så kanske jag också köper en lott, men jag hoppas på spel dag 2 WPT istället. Bra struktur, 60 minuters nivåer och 20K i startstack, hoppas jag lärde mig något av turneringen i London, och är uthålligare, men man kan aldrig vara säker. Men ....practise makes perfect.

Visserligen har jag WiFi, men bredband är det inte, så återkommer med mer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback