Rättvisa

2012-08-18 @ 17:42:41 | Allmänt
Får väl börja att lägga ut en länk till samma film som jag bäddade in i mitt förra inlägg då det inte syns överallt jag publiceras.
 
I'm such an awesome guy:
http://youtu.be/-GS2-hPAyQc
 
Senaste veckan har jag kollat in en förläsningsserie om filosofi, riktigt bra, och visar dessutom på hur man kan debattera saker utan att ta till personangrepp, denna serie rekommenderas särskilt till dem. 18 delar tror jag denna serie består av, jag är på del 5, där man börjar ta upp Kant. Tycker ni det låter trist? Kolla fem minuter på första så tror jag ni ändrar er....
 
http://youtu.be/kBdfcR-8hEY
 
Vad gäller 5050 så hoppas jag fortfarande på byling som verkar ha lagt ner mycket tid på efterforskningar och jag respekterar att han inte vill riskera att hänga ut oskyldiga i onödan. Jag tror att risken att han skulle bli stämd för förtal eller ärekränkning är låg, men bästa sättet är att ha på fötter innan han går ut med vad han vet.
Jag hoppas att han inte lackat ur och att han verkligen kommer att publicera vad han vet, om inte på pf.nu så någon annanstans. Bara den lilla informationen om att SvS försökt anlita 5050 för konsultation angående plattformsbyte gör att det vattnas lite i munnen. Läs hela tråden här:
http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1708978#1708978
 
Sen finns det ju alltid folk som får saker om bakfoten och försöker skapa problem där de inte finns. De påstår ofta att de vet en massa som de ska avslöja inom kort, men har alltid en "bra" ursäkt till varför de inte gör det. Rädslan för stämningar verkar vara stor, för nedstängda bloggar också, risken är i realiteten liten, under förutsättning att det man publicerar inte är rena lögner, och det kanske är där problemet ligger egentligen. Kul att det manas till tålamod när man själv inte har något.

Kommentarer
★ Anonym

Fantastiskt!
Vad hittar jag dom andra delarna?

Svar: http://www.youtube.com/watch?v=kBdfcR-8hEY&feature=list_other&playnext=1&list=SP30C13C91CFFEFEA6
Rosjon

2012-08-20 kl. 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback