Goldrush i Lindvallen

2012-02-03 @ 10:53:56 | Allmänt
Nu är hela familjen utom Tarrantino i fjällen. Vi kom hit igår, bor på SKi Lodgen och det är väldigt trevligt, väldigt lyxigt, men vi kan inte riktigt utnyttja allt då Signe fortfarande är sjuk i vattkoppor, så en av oss vuxna är på rummet med henne hela tiden. Jag kan ju ändå inte åka skidor än så jag utnyttjar tiden till att jobba lite via VPN.



Ser härligt ut utanför, men det är kallt (-15), man blir en aning sugen på att ta ett


Igårkväll blev det iaf Goldrush, första turneringen på ett nytt år och det lär bli ett sjukt bra år med mycket övvervärde. Vet att jag gör en del reklam för PAF, men det är för att de förtjänar det ( att värdet ökar ju fler som spelar kan ju också ha med det att göra). Igår var det 218 som startade och det ger bra extra värde till kommande årsfinal och månadsfinal. Tyvärr bubblade jag månadsfinalen, blev 12:a, var ganska kortkall hela turneringen, hade tur en gång med 99 mot QQ, med en nia på rivern, vilket gjorde att jag fick så pass mycket stack att jag kunde stjäla mig fram till sista handen. Då drog jag in stegen mot min motståndares kåk, önksar jag lagt den och glidit in i månadsfinalen, men så går det ibland, jag hoppas att Pokerpappa76 blev tacksam iaf. Jag får ta min plats nästa gång......

Kolla in så mycket extravärde som finns i PAF Goldrush:
https://www.paf.com/goldrush



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback