Bra början

2012-01-09 @ 02:31:35 | Allmänt

Har precis tagit hem Söndagsteken och är otroligt glad. Förra gången jag spelade på SvS så blev jag så otroligt trött på ett par personer i chatten så jag stängde av den helt och hållet idag, och det verkar ju vara ett vinnande koncept. Tog även en tredjeplats i TOPP100 årsfinalen, och en 8:e plats i Söndagsfebern, så året och januari har fått en bra början. Tyvärr gick inte PAF Goldrushfinalen lika bra, åkte på en 28:e plats, och i början av kvällen såg det rätt dystert ut, men sen flöt det på ganska bra. Tur ett par gånger, spran in i AA med KK t.ex men träffade K. Råkade ut för exakt samma scenario 1 timme senare fast åt andra hållet. Pokergudarna ger och tar och eftersom de tagit en del i december, känns det extra skönt när de ger sådana här gåvor.

Dessutom ett stort grattis till Söppärj som tog hem PAF Goldrush rankingfinalen!

Gick direkt efteråt in på facebook och hittade detta klipp som Rickard P lagt ut, coolt uppträdande och en bra låt!



Kommentarer
★ Söppärj

Tackar rosjon!



Grattis själv till dina söndagsframgångar. Imponerande med vilken frekvens du vinner stora turrar på SvS.

2012-01-09 kl. 10:24:02
★ Storfrans

Stort grattis!



Håller med SÖPPÄRJ om att det är otroligt imponerande att vinna så ofta. Samtidigt en riktigt fin knäpp på näsan på alla som gapar om tur och vräker ur sig en massa oförskämdheter.

2012-01-09 kl. 17:06:11
★ SVSspelare

svårt o vinna så ofta när han vinner 9 av 10 flippar ?

följde han på både febern, topp 100 finalen o en bit in på steken.. förlorade EN enda flip.. en "normalspelare" vinner kanske 3-4 stycken..

2012-01-09 kl. 21:49:42
★ rosjon

SÖPPÄRJ:

Hade varit trevligt att vinna lika ofta på PAF;) Ska du använda livepaketet till vegas?

STORFRANS: Tack, uppskattas.



SVSSPELARE: Jag är helt enkelt bättre på att flippa än en "normalspelare", de är hoppfulla och hoppas på tur, jag litar på skicklighet;)

2012-01-09 kl. 22:41:40
http://rosjon.blogg.se/
★ Söppärj

Förutom Livepaketet så ingick ju dessutom en Vegasresa för två i april så det blir nog inte Vegas igen under WSOP. Det jag har bestämt är PPC. Sen kanske det blir en GSOP alternativt flera småresor som Finnkampen o dylikt.



Helt osannolikt bra värde i Gold Rush. Ska spela den på allvar i år har jag tänkt.



"Rolig" detalj är att jag i förra årsfinalen kom trea när de två bästa fick Vegasresa. Tungt då, desto roligare nu.

2012-01-10 kl. 01:02:21
★ SVSspelare

LOL !! litar på skicklighet ?

genom o syna all in med KJ off o andra såna skithänder o dra ut.. kallar du de skicklighet ? sjukaste jag hört på länge

2012-01-10 kl. 22:13:26
★ rosjon

SÖPPÄRJ: Då träffas vi på PPC:n iaf, får hoppas jag eller Liv vinner Vegasresan också:)



SVSSPELARE: Om du alltid får in pengarna med bästa handen.....då spelar du alldeles för försiktigt. Om man väntar på något gott inom poker då väntar man alltid för länge.



2012-01-11 kl. 07:59:28
http://rosjon.blogg.se/
★ SVSspelare

ja om man ALLTID skulle få in pengarna bäst ja

men du fick inte in de bäst någon gång knappt av de jag såg utan du drog ju ut som du alltid lyckas göra ^^



aja är väl bara bitter att jag själv inte har samma "tur" ;>

grattis till fina placeringar

2012-01-11 kl. 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback