MrSn0w och kylan

2012-01-23 @ 22:41:17 | Allmänt
Vintern kom till  Stockholm i helgen och det vart kallt även vid pokerborden. Barnen byggde snögubbe ute på trappen och MrSn0w tiltade otålmodigt vid pokerborden. Blev en tredjeplats till sist i 500krs, och jag var skogstokig då jag tyckte att pokergudarna var orättvisa.



Idag var det jobb, mycket att göra och sedan en intressant föreläsning på ecrus kontor om javascript och jQuery.
Kom hem strax efter 20.00 och kom på att jag reggat mig till APL#7, en turnering i serien som http://www.apokerleague.com/ arrangerar.


Igår vann jag tydligen Last-longer-bettet, undrar om jag inte gjorde det ikväll igen, men kommer inte ihåg om jag reggade mig dit eller ej. För jag vann min andra deltävling, kul att jag vinner i 6-max, som är mitt sämsta spel. Men inte utan tur naturligtvis. Kolla in APokerleague, värd att spela.

Tyvärr är Siri sjuk med feber, så Liv är hemma imorgon, jag tar en tidig lång jobbdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback