Alla vet.....

2012-06-01 @ 20:42:19 | Allmänt
....att när jag postar denna hand så betyder det att jag ute ur PPC:n. En hand jag kanske skulle kunnat lägga, jag vet inte, vad tycker ni? Jag har tappat till 21000 men det är ingen fara på torpet, mörkarna är 150-300 och 25 i ante. En finne som spelat många händer sitter på seat 4. Har hittills på 4:e nivån inte lyckats med en enda hand egentligen och börjar bli lätt frustrerad. Kunde inte få till röstningen när man återskapar en livehand, men skriv gärna en kommentar, det uppskattas, oavsett sågningen eller hissning.
 Ska se om jag kan få till en röstning, roligare då det är fler som gör sig hörda.

Kommentarer
★ Anonym

Svårt att slinka där, jag gör det iaf inte.

UL kompis.

2012-06-02 kl. 03:19:21
★ johano

Svårt att inte åka ur på den du ;/ UL man

2012-06-02 kl. 17:11:10
★ rosjon

På ett sätt så håller jag ju med, jag synade ju, men jag visste ju i princip vad han hade, han gick ju allin. Finns inte många händer han går allin med i det läget som inte är bluff. Spela roll, jag är inte bra nog att släppa den...

2012-06-03 kl. 19:34:59
http://rosjon.blogg.se/
★ The-legend/Mr.kantarell

Väldigt svårt att hitta en fold där. Chansen att han floppat nöten där är ju inte så stor tycker man. Finns även vissa spelare som kan trycka sådär med ett floppat set/A-ruter drag. Men beror ju lite på hur väl man känner spelaren. UL Rosjon nästa gång är det du som floppar nöten! :)

2012-06-04 kl. 16:53:40
http://kantarellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback