Vicariously

2012-06-25 @ 15:11:50 | Allmänt
När man själv inte är iväg än och inte har så mycket att blogga om så får man leva genom andra och sno deras inlägg: Mattias blev igår snackisen på twitter, idag blir han intervjuad i sitt älskade downtown av Pokerstudion. Se avsnitten här:
https://svenskaspel.se/img/poker/vegas_tv.html
 
Igår hade jag en typisk söndag, slogs om chiplead med chipleadern i 100K garantin på Ongame, Ställde in med KK preflop och fick syn av den riktigt hoppfulla chippien som hade KQ i spader. JT i spader kom direkt på flopp, och den dödande tredje spadern kom på rivern. Annars sprang jag in i AA med AK på Goldrushen och sedan floppade jag set i sjuor i Söndagsteken, men min motståndare hade floppat set i kungar. Sånt är pokerlivet, Italien fick iaf slå ut England rättvist. Att slå en straff som Pirlo gjorde är som när Ivey fyrbettar all-in med 32off för att han vet att motståndaren inte kan syna.
 
Idag är stora stryk- tvätt- och pack-dagen, imorgon bär det av till Californien och San Diego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback