Resultat av röstning

2012-03-21 @ 09:47:52 | Allmänt


Resultatet hittills av rösterna, 819 röstande
Lite förvånande resultat faktiskt, trodde nog att allin skulle få flest röster, men att väldigt få röster skulle läggas på syn och raise.
Jag vet inte vad man hoppas uppnå med en syn, a.wigg är committad preflop och lär inte folda mot en push på flopp, hoppas man på att en push ifrån slaskbub skulle få A.Wigg att lägga sig?

Jag foldade som sagt, a.wigg hade inte trebetat speciellt mycket och dessutom aldrig i den storleken, så jag blev misstänksam och levlade antagligen mig själv. I normala fall hade det varit en enkel push, men i detta fall så var det något som inte kändes rätt.

Antagligen är push det rätta alternativet på det stora hela, frågan är om min "read" var korrekt. Endast A.Wigg vet.......

Kommentarer
★ donRollo

Tjena Rosjon.

Jag röstade på all-in. 77 är liksom en vattendelare mellan man och mus :) Men strunt i det.

En annan sak. Vet du hur trackingprogram som holdem manager egentligen är byggda? Läser dessa av borden optiskt på något vis? Eller lyssnar dom av något annat?

Tänkte mest på om det finns något sätt för ex Svs att stoppa detta.

/r

2012-03-23 kl. 20:18:38
http://donRollo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback