Snark.....

2013-02-09 @ 16:32:05 | Allmänt
Uppe i Säfsen på konferens, och trots timmar i konferensrummet så hann jag med mina första åk på drygt ett och ett halvt år. Var uppe sent på torsdagen, poker med arbetskamraterna, fullt med aktiviteter under fredagen så efter middagen så gick vi ner till stugan för att ta det lugnt. Jag anmälde mig till rankingtävlingarna och utan att ha nån större förhoppning och det visade sig redan efter en och en halvtimme att det var svårt att hålla ögonen öppna då resten av stugan sov. Lyckades åka ut runt 30:e på minirankingen och när jag kollade sist på Fredagsfighten låg jag 5-6 av 23 kvar. Sen somnade jag. Vaknade i morse och gick in och kollade, blev en nionde plats. Pengarna tillbaka lite drygt, men tror jag haft en god chans att komma bättre om jag hållt mig vaken. Å andra sidan kunde jag ha åkt på 20:e också.
 
Idag har vi fortsatt att konferera , och på eftermiddagen var det hundspann och skidåkning. Ingen online-poker ikväll, men kanske lite köksbordspoker i nån stuga.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback