POY-finalen handhistorik

2013-01-29 @ 02:29:37 | Allmänt
Lyckades till sist komma på något sätt att spela upp handhistoriken utan att kräva att någon har HM2. Lyckades tyvärr inte exportera ut från HM2 på något format som ville spelas av någon annan replayer än deras egen, så jag gör som förra gången och lånar SvS handhistorikuppspelare.
 
Finns vissa begränsningar, den fungerar inte i alla webläsare, men jag fick den att fungera i IE om man har kompatibilitetsläget på (Tryck F12, så får ni välja Browser Mode, jag valde IE9 Compatibility Mode och IE7 Mode) Fick den även att funka i Chrome, men inte i Firefox. Ha inte heller för bråttom det tar en stund ibland att få upp bordet, men om man har rätt webbläsare så kommer det så småningom
 
Är ni intresserade av hur jag spelade så titta igenom handhistoriken och kom jättegärna med frågor och kritik. 
 
http://rosjon.nu/62826/replay.html?player=rosjon&session=327350073

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback