Mallorca med dålig uppkoppling

2013-07-29 @ 18:12:49 | Allmänt
Semester, gör inte många knop i värme uppåt 38 grader, otroligt skönt ibland, superjobbigt ibland.
 
Varmt i vattnet, kall öl. Maten är väl sisådär ibland, men igår hade vi tur och hittade en riktigt bra kinarestaurang.
Ikväll tar vi väl en tur till gamla stan, i övermorgon är det snorkling på schemat. Trots att jag inte tycker jag är många minuter i solen utom då det krävs lyckas jag få lite röda axlar. Precis som det ska vara alltså.
 
Har till och med hunnit med ett löp-pass längs stranden, gäller att gå upp tidigt innan det kryper över 30.
 
Nästa vecka blir det bilutflykter längs kusten, då lär vi fått nog av rutiner. 
 
I senaste superpodcasten så stryks Bergmans medhårs av Mattias och Dybban. De skyller på dåliga förberedelser, men åtminstone en av dem borde ha bra koll på vad Bergman skrivit och vågat konfrontera honom. Nu handlade det mer om att fnissa lite i kapp än om att konfrontera, men det är naturligtvis helt upp till dem om de föredrar en mysstund. De ligger nära titeln "Årets mjäkigaste podcast" iaf. 
 
Jag håller av förklarliga skäl inte på Bergman som jag anser vara "en av de värsta nätohyrorna" för att låna ett bra uttryck av Ken Lenáard. Jag är dessutom sjukt tacksam att han inte kommer ha en hammarbytröja på sig utan kanske en AIK-tröja. Det passar honom.
 
Koivu är lite bitter sen jag slog ut honom i Lillördagen, själv är jag lite bitter över att jag ligger en poäng efter ettan i POY-rankingen och bara trea i mini-rankingen.
 
Håller med Koivu att jag är ett äckligt fenomen i sådana lägen, jag kan bara återupprepa vad jag sagt förut. Jag ber inte om ursäkt, jag har förtjänat varje goodbeat, det är karma helt enkelt:)

Kommentarer
★ Söppärj

Gillade Pokerstar o Dybban o deras bloggar förr men kan inte ens med att läsa dem längre efter deras gullande med LappRoffe o Bergman.

Är som Ken skriver att de har ett behov av att vara vän med alla.

Har spelat väldigt lite på slutet men känner suget att försöka kvala in till Live-SM. Har du koll på vilka sajter som kör satelliter (förutom Stars) o ev värde på respektive?

Svar: Kompis med alla utom Ken:) Har av förklarliga skäl också svårt för deras gullande, ska pika dem lite mer om det. Tycker Paf har ganska bra upplägg, man kan börja lågt och i finalen blir det oftast två paket eller många nya 320-biljetter. Har lite dålig koll i övrigt tyvärr. Stars är dock bäst värde tycker jag
Rosjon

2013-07-31 kl. 10:01:56
★ Stefan W

Dags att uppdatera lite nu Jonas, tänk på att det är (nyhets) torka back home.

2013-08-06 kl. 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback