Cashgame, turkosh och podcast

2013-06-29 @ 12:56:16 | Allmänt
Ikväll blir det cashgame på hemlig lokal i stan. Det är en pokerkompis kompisgäng, stor variation på kunskap och erfarenhet, men alla brukar vara ganska slaskiga och vilda. Jag gissar att jag blir bjuden eftersom jag representerar värdet vid bordet.
 
Planen var först att dra igång redan kl. 15, men nu blev det senare, och det gör ju inget, då hinner jag ner till sjön och bada med ungarna innan.
 
Igår så kom beskedet från Svenska Pokerförbundets ordförande Mauritz Altikardes att han lämnar sin post p.g.a tidsbrist, en förlust för förbundet, han var ju den som ledde uppryckningen, men jag hoppas och tror att när han lämnar tar någon annan klivet fram och axlar ansvaret i styrelsen. Jag önskar honom lycka till och kanske får jag ducka några svingar från honom om han bestämmer sig att börja ge svar på tal efter de senaste 18 månadernas tystna. Hoppas på turkosh's återkomst.
 
Igår var det podcast, jag var med på ett hörn i form av intervjuoffer. Har inte hunnit lyssna själv än så vet inte hur det blev. Nu blir det, ett förhoppningsvis kort, sommaruppehåll innan de är tillbaks
http://www.poker.se/proffsbloggar/77962897/avsnitt-13.html
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback