Nedslag i bildarkivet

2013-06-25 @ 00:53:20 | Allmänt
Är inne i en ny träningsperiod på väg mot mitt nästa mål och skaffade mig ett Fuelband som motivationshöjare. Men kanske morfar Karsten träffade mer rätt med namnet Foolband.
 
 
 
 
Men jag är ju lättlurad så det funkar på mig, jag försöker nå målet och tävlar med mig själv varje dag.
 
Sista riktiga träningen innan sommaruppehållet, bullar, festis och målvaktsträning med klubbens målvaktstränare och A-lagsmålvakten. Fick stå sidan om, titta på, och lära.
 
Världens tyngsta studsmatta. Och inte fick man mycket poäng på sitt Foolband för att bära den från grannen 8 kvarter bort, över 2m plank och in mellan träden. Foolband registrerar inte statisk ansträngning.
 
Populär, även om barnen tycker den är liten. Då skulle de testa att kånka den 20 minuter.
 
Modern variant av maskinen från den ofrivillige golfaren. Mina föräldrar har den på sin gård. Min far är ungefär lika galen i golf som jag är i poker.
När jag var 13 år satte de upp ett nät i trädgården, en trädgård med 2 gånger 2 m stor gräsmatta och övade utslag. Nu har de maskiner till sin hjälp. Inte konstigt att jag blivit avvänjd för alltid från allt vad golf heter.
 
Ystad har en av världens bästa stränder. Tyvärr har de också världens mest ombytliga vattentemperatur. Östlig vind - varmt, västlig svinkallt. Tappade 6 grader på en natt, vilket barnen upptäckte här.
 
Blåsigt var det också, men samtidigt skönt på stranden

Nytt inköp för i år, ett styck lättviktig uppfällbar stol. Börjar bli gammal för jag tyckte det var riktigt skönt att få sitta istället för att ligga på en handuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback