Rundgång

2013-03-27 @ 08:40:00 | Allmänt
Inget pokerinlägg nu (jo förresten en länk till en podcast), men återkommer snart med senaste nytt om AB och dess bloggar.
Senaste veckan har Signe varit sjuk, idag var första dagen som hon inte haft feber, men hon var trött, förkyld och kinkig.  Och när nu Signe börjar bli frisk så fick istället Siri feber, därför var det återigen jobb hemma som gällde idag. Feberfri men inte så pigg.
 
Kollade igenom bilderna som jag tagit sen sist och fastnade för en bild från Earth hour i lördags. För ovanlighetens skull så fick vi en timme i lördags när inte en enda satt framför en skärm av något slag. Jag och Liv tyckte det var ganska mysigt, det blev ett parti sjuan, men läste sen på min dotters Instagram: Äntligen Eart hour över. Så roligt var det. Själv har jag en minnesbild av att det var bland det roligaste man kunde göra när man var barn, att spela kort eller nåt brädspel med kompisar eller föräldrar.
 
Helgen har varit fylld, nattvandring (föräldrar på stan) i fredags i -15 grader, lördag förmiddag var det jobb, prodsättning, söndag friidrottstävlingar och fotbollsträning.
Siri lyckades inte riktigt i längd, men alla hopp filmades och tränaren gick igenom vad som kan rättas till så det blev åtminstone lärorikt, och i 60m blev det en A-finalplats på nytt personligt rekord. Kul!
 
Hittade också en bild på en medelålders Tarantino som precis som man själv inte har riktigt samma tempo som förr. Lite mer krämpor och lite försiktigare.
 
En ny podcast får jag också göra lite reklam för:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback