Livestream av finalbordet

2013-11-04 @ 21:40:54 | Allmänt
I natt kl. 02.00 börjar finalbordet sändas på ESPNPlayer.com, vad jag vet enda stället man kan se det på i Europa.
 19kr för en dag, 29 kr för en vecka, och då finalbordet spelas färdigt på två dagar så är det alltså lika bra att köpa en vecka.
 
JC Tran är den i särklass största favoriten, inte bara för att han har mest marker utan även för att han har mest erfarenhet från stora finalbord live.
 
Men jag hoppas inte på JC Tran, han är inte min typ av spelare.
 
De jag tyckt varit roligast att se hittills har varit Newhouse och McLaughlin
Man skulle ju också hoppas på Sylvain Loosli, det skulle åtminstone elda på pokerhysterin i Frankrike.
 
Men vem jag faktiskt kommer att hålla på när det väl gäller vet jag inte förrän jag kollat en stund, det har varit alldeles för korta klipp i de tidigare programmen på ESPN för att man skulle kunna skapa sig en riktig uppfattning. Nu kommer det att finnas möjlighet att följa dem många, långa timmar.
 
Sen är bara frågan om jag orkar upp i natt.
 

Kommentarer
★ byling

Vilken tid börjar hu i natt? har fått olika förslag,från 01 till 03,vet du vilket som e rätt?

2013-11-05 kl. 22:50:54
★ rosjon

Enligt ESPNPlayer.com börjar sändningen klockan 03.00 inatt, 9 pm ET

2013-11-05 kl. 22:54:12
http://rosjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback