Svenska spels fusk-SM klar

2013-11-21 @ 15:46:21 | Allmänt
Spelade klart matcherna igår, vi var tvungna att spela alla tio för att nå ett avgörande, 6-4 till mig. Återigen hade jag min motståndare i brygga i en match men han slingrade sig och det blev 3 väldigt tuffa matcher. Men vem vet, han kanske vill kör double-or-nothing. Jag vann ett inköp i Main i varje fall. När jag letade efter lite olika filmer och tips på nätet hittade jag en liten kort film som ganska klart beskrev min grundstrategi och gjorde det mycket tydligare för mig hur jag ville spela.
http://youtu.be/LJc5x5Acrnk
 
 
Försökte kolla på ett par händer vi spelade i handhistoriken, men som så mycket annat i Svenska Spels klient funkar det inte. Tjugo minuter efter försöket står den fortfarande och tuggar....... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback