Väntar fortfarande....

2013-11-21 @ 21:58:09 | Allmänt
..på att handhistoriken ska dyka upp. Testade även med Chrome. Nä, ska man vänta på Svenska Spel, då får man allt vänta bra länge.
 
Idag åkte min fru Liv med sina kompisar till Istanbul, trots att det är en vecka innan jag trodde hon skulle åka.
 
Hon gick ut förra helgen käkade middag med gänget som hon reste med och då sa alla "Tänk, nu är det bara en vecka tills vi ska åka". "Två veckor menar ni väl" sa Liv, men gissa vem som hade rätt. Och då har ändå Liv bokat flygbiljetterna. Och så undrar alla varför jag kollar allting både tre och fyra gånger innan vi åker någonstans.
 
Eftersom jag är ensam hemma med barnen fick lilltjejen hänga med till sonens träning, vi körde beeptest, cirkelträning och krabbfotboll och jag tror de hade kul hela tiden. Tror det här kan bli riktigt bra, de behöver fysträning, inte så mycket för styrka och uthållighet som för den mentala träningen. Att veta att man orkar fast det är jobbigt är nyttigt också.
 
Äldsta dottern har hämtat sig efter världspremiären av "Catching fire" som hon såg på bio från midnatt till halv tre efter att först ha sett Hungergames, del ett i serien, på samma biograf. Så hon var seg igår. Sonen ska se den imorgon med en kompis. Jag har faktiskt läst böckerna och var förvånad över att de var så pass bra, men så har jag alltid gillat SF. Ett tips är att läsa boken "Enders spel" som de precis gjort film av. Se den innan filmen för jag är övertygad om att boken är bättre.
 
Lilltjejen har ont i halsen och är snorig så imorgon blir det mer jobb hemifrån, tur det funkar hjälpligt, så jag inte får sjukt mycket backlogg på måndag nästa vecka.
 

Kommentarer
★ Matte

Visst är det härligt att man snabbt kan få historiken så man kan få lite information om hur en del spelar och vilka starthänder de väljer :)

2013-11-22 kl. 08:30:43
★ rosjon

;)

2013-11-23 kl. 11:05:23
http://rosjon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback