Höstens första dag

2013-09-01 @ 10:36:56 | Allmänt
Så har jag festat ut sommarens sista dag och nu börjar hösten och grindandet på riktigt.
 
Igår var det 40-års fest, som jag tyvärr fick gå själv på då Liv blev sjuk med feber, och jag känner mig lite sliten idag.
 
 Strax innan så hade sonens fotbollslag fått stryk med 8-0, en förhoppningsvis nyttig läxa för de väldigt kaxiga och individualistiska pojkarna, efter en lång rad av segrar. Idag är det en ny match mot Hammarby, får försöka att inte ropa fel som jag gjorde för nåt år sen när vi mötte dem och jag skrek "Kom igen Bajen!" istället för Enskede.
 
Ikväll blir det förhoppningsvis stor söndagsgrind som sätter igång efter fotbollsträningen på eftermiddagen. Om jag inte ska somna innan finalborden så måste jag försöka få tid för en liten middagslur mitt på dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback