Träbiten

2014-02-14 @ 17:45:00 | Allmänt
Torr som en träbit, fortfarande skitnöjd med min nya leksak, Samsung F6515 åkte jag via Oriental Supermarket vid Hötorget och köpte Peking Anka Hel Set för 248:- inkl. 30 pannkakor, sallad och sås, hackat och klart.
 
Skitgott, det vet jag, inte första gången. Gäller att ha lite tålamod när man handlar bara, för det är full fart i delikatessdisken
 
Där kan man också införskaffa fondykokta anktungor (andra raden längst till vänster), grisöron, kycklingben, Dim Sum, m.m. Bra sortiment med andra ord och bra grejer.
 
 
Lyssnade på Koivu och Egons podcast (http://www.poker.se/proffsbloggar/77963200/avsnitt-31.html) som efter alldeles för långt uppehåll var tillbaka, och de bl.a. diskuterade mitt bloggande, kallade mig både träbit och underskattad. Jag håller inte med om att det enda jag kritiserar eller tar upp är Svenska Spel, de har bara varit så ovanligt förtjänta av kritik och tyckande på sistone och tycker väl inte heller att min frekvens är så låg, men jag är definitivt periodare. Får kommentera mer sen
 
 
Just nu jag är på väg mot en intensiv periods bloggande om just poker, har många uppslag och intressanta ämnen jag vill skriva om. Det händer ju rätt mycket den närmaste tiden, Svenska Pokerförbundet har sitt årsmöte imorgon kl.13 på Hotell Anglais vid Stureplan och snart är det dags att spela online-SM.
 
Men nu är det Alla hjärtans fredag hemma, jag och Liv tog en sen lunch på stan, Niklas, och nu är jag hemma efter att ha inhandlat det nödvändigaste.
 
 
Min tanke är att vi ska ha en mysig fredag, men känner jag min familj rätt så lär det väl bli en hel del diskussioner och en del fighter sinsemellan, men det är rätt ok det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback