Ovälkommen smällkaramell

2014-01-05 @ 15:42:16 | Allmänt
Istället för att just nu sitta i bilen på väg söderut mot något som nästan blivit en tradition, mellandagspoker i Trosa så ligger jag just nu i sängen och tycker synd om mig själv. Lika bra det, ingen annan som gör det.
 
Mitt ryggont blev igår än värre då jag var och handlade till yngsta dotterns julgransplundring. På väg ut med kassarna till bilen fick jag ytterligare ont i ryggen och blev illamående. Vet inte vad det berodde på men jag var helt utslagen resten av dagen.
 
När jag vaknade idag kändes ryggen ännu stelare och minsta obetänksamma rörelse gör ont. Gick ganska bra så länge jag stod upp kortare stunder eller låg ner med knäna böjda. Testa sedan att ha julgransplundring med 18 st vilda sjuåringar, så inser ni hur det känns just nu.
 
Ska besöka ortopeden på tisdag, förhoppningsvis kan de se om det är ett diskbråck och ge bra behandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback