Resfeber

2014-07-02 @ 12:45:19 | Allmänt
Min fru packar in i det sista, själv är jag klar och har därför tid på mig att kontrollera och kontrollera igen. Pass, biljetter, kort, pengar, badbyxor. Om och om igen. Har jag laddare med, dator, skor? Hyrbils- och hotellvouchers? Och så börjar jag om. Helst skulle jag vilja sitta utanför gaten ett par timmar innan.
 
Lättirriterad är bara förnamnet, jag anstränger mig för att inte explodera när barnen gnäller eller bråkar.
 
Direkt till LAX med Norwegians Dreamliner, hoppas på en bra flygning, är ju inte så förtjust i att flyga, speciellt om det är hoppfullt. Vi lyfter 16.40, om fyra timmar, och snart kommer Livs syster för att skjutsa oss till Arlanda.
 
Vi landar ikväll lokal tid 18.55 d.v.s 04.00 i natt svenska tid. Planen är att försöka sova så lite som möjligt för att snabbt vända på dygnet och slippa jetlag.
 
Plockar undan lite då vi ska ha städning när vi är borta, klippt gräset, allt för att sysselsätta mig medan jag väntar på att få komma iväg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback