Kvällen före

2014-06-04 @ 20:48:34 | Allmänt
Imorgon är det dags, upp tidigt för resa till Åland, Mariehamn med Vikingline. Tanken var att jag och Liv skulle ta en hytt och softa hela resan, ta en tupplur då man måste upp tidigt, men nu är min son Sander sjuk och Liv stannar hemma till på kvällen då hennes syster kan ställa upp som barnvakt. Så jag får ensam åka tidigt på morgonen istället.
Båten ska vara framme 14.10 och turneringen startar 16.00, precis lagom i tid. Värmer med några WSOP Main kval samtidigt som jag följer händelserna på CC. Det blev fullt dag 2 och följaktligen 286 spelare om CC inte valde att öka cappen. Många verkar busta tidigt och kan följaktiligen ta färjan och spela även PPC:n dag 1B.
 
Liv kommer också att spela dag 1B, hon tar sena båten och ansluter vid 23.00, förhoppningsvis sitter jag fortfarande och spelar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback