Som jag förtjänar

2014-06-15 @ 13:04:48 | Allmänt
Fyrtioårsfest igår, jag mår som jag förtjänar, men lyckades faktiskt somna om i morse när jag vaknade med huvudvärk. Ingen väckte mig förrän 11.45 och jag startade sedan dagen med engelsk frukost, så nu känner jag mig hyfsat ok i alla fall.
 
Igår var det sista matchen i Sanktan och vi förlorade mot Sorunda nere i Nynäshamn med 3-0, det var alldeles för lojt på flera håll och jag hade god lust att skälla på dem efter matchen, jag vet ju att de kan bättre. Men nu är det bara en cup kvar innan vi avslutar vårsäsongen. Sen är det snart dags att börja planera hösten.
 
Nu ska jag snart iväg och hämta bilen som vi lämnade hos fyrtioåringen igår, Liv river tält i Margaretaparken efter avslutandet av Enskedespelet. Dessutom måste jag fixa hyrbil och någonstans att bo första natten i USA innan allt tar slut, men jag börjar redan planera kvällens pokersession. Blir ett par sista försök till kval och lite annat smått och gott hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback