Hektiskt

2014-03-16 @ 09:18:27 | Allmänt
Nu är det en kvart kvar innan jag ska börja söndagens aktiviteter med att skjutsa min äldsta dotter till sin träning.
Lämnar henne lite tidigare för att sedan hinna till min sons fotbollsträning där jag blev ensam tränare idag.
 
Hinner precis hem om innan jag ska iväg igen, den här gången till Järla där det ska beställas en soffa och lämnas tillbaka provtyger. Tillbaks hem igen för nästa skjuts till badminton, får en timmes lugn innan det ska hämtas för att min dotter ska hinna hem innan sin sista aktivitet för dagen, Enskedespelets teater. Tror vi gör det enkelt för oss och kör färdiggrillad kyckling till middag.
 
Har inte hunnit få riktig ordning på ljudet till ikväll, så lär ha det avstängt för att minimera bruset, har ändå oftast inte tid att prata om jag ska spela samtidigt, men hoppas kunna leverera bild från 18.30. Finns en chat på Twitch.tv, men den tar ju upp skärmutrymme så jag kommer inte att kunna kolla den jätteofta, ska se om jag kanske kan låna en till dator lite senare på kvällen om min fru åker ut ur Pokerallsvenskan. Nu iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback