Vad är väl Champions League finalen....

2014-05-25 @ 14:37:35 | Allmänt
....mot att få följa sin egna Enskede grabbar i St. Eriks-cupen.
 
Inte ens en hundradel så spännande. Dybban åkte till Lissabon med monopolets lottvinnare (Ni vet väl om att man på Svenska Spels pokerklient inte får spela om adderat värde, det lottas ut under täckmanteln "frågesport" med motivering, för att kunna kringgå lotteriinspektionens tillstånd) medan jag själv fick se matchen på TV (om än i HD).
 
Men istället kunde jag se mina killar slå Hammarby med 4-3 och sedan krossa nästa motståndare med 6-0, båda matcherna på svåra nivån. Jag ångrar mig inte. Dessa matcherna gav mig mer spänning och lyckokänslor under de första minuterna än alla 120 minuterna igår kväll.
 
Nu ska jag försöka fixa lite i trädgården, förhoppningsvis grillar vi ikväll om jag hinner få ordning på allt, innan det är dags att göra ett nytt försök på att kvala in till WSOP Main Event. Har grindat ihop en till $1050 biljett och hoppas på tur ikväll. Det är många andra kval också, fokus blir på dem men beroende på antal bord så stoppar jag nog in ett par andra turneringar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback