Bättre sent än aldrig

2014-10-02 @ 19:19:24 | Allmänt
De två senaste årens huvudsponsor Pokerstars har nu till sist startat kval online till Poker SM Live!
 
 
http://svenskapokerforbundet.se/poker-sm2014/
 
Svenska Pokerförbundet
 
 
Varje kväll kl 21.00 spelar vi om antingen ett garanterat paket eller bara en garanterad plats.
 
 
Jag vill också rätta ett fel som jag skrev för ett tag sedan.
Jag tog för givet att Pokerstars hjälpte Stockholmsklubbarna med paket, men så är inte alls fallet.
 
 
Att Pokerförbundet kan arrangera ett live-SM som har chans att bli det största genom tiderna utan att vara helt i händerna på någon av de två stora sajterna i Sverige ger mig hopp om framtiden för pokerförbundet. Jag hoppas verkligen att jag efter SM kan skriva en hyllningsblogg till förbundet och dess general Bjoelle.
 
 
Jag hoppas också att några som kritiserat Pokerförbundet för att bara arrangera charterresor till värme och sol för det gamla gardet nu "placerar pengarna där deras mun är" för att travestera på ett engelskt uttryck och faktiskt dyker upp och gör upp om titeln. Jag kommer varje fall att vara mycket gladare när jag slagit en del av svensk pokerelit på väg till min titel.
 
 
Om nu bara Koivu kunde få tummarna loss och hjälpa till med innehåll och nyheter till pokerförbundets sajt så vore min lycka gjord. Han har inga barn, bara ett jobb och en sambo som verkar vettig, nog skulle väl han kunna offra ett par timmar i veckan på lite uppdateringar. Och tänk så mycket pengar han skulle spara på att inte spela poker.

Kommentarer
★ Paul

" Och tänk så mycket pengar han skulle spara på att inte spela poker."

Haha, gillar din humor:))

2014-10-02 kl. 22:24:01
★ Paul

" Och tänk så mycket pengar han skulle spara på att inte spela poker."

Haha, gillar din humor:))

2014-10-02 kl. 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback