"Det är inget omtyckt folk, danskarna"

2015-06-28 @ 13:27:46 | Allmänt
Sveriges bästa U21:or tog sig till EM-final, och under nästan hela tiden sa Liv åt mig att inte skrika. Hon och jag har olika uppfattning om vad som ingår i att titta på fotboll. För mig innebär det känslostormar som inte måste kontrolleras. Jag blev nästan lika glad och nästan lika kaxig som John Guidetti i klippet nedan.
 
 
För att spä på det hela ytterligare lyckades Oscar Lewicki dra till med ytterligare en känga mot danskarna
 
Danskarna var otroligt kaxiga innan matchen och hade i stort sett tagit ut vinsten i förväg, så en rolig kommentar sagt med glimten i ögat är helt ok.
 
Vet förstås inte vad min svärfar, som är född i Danmark tycker, tror vi undviker ämnet för husfridens skull när vi nästa vecka samlas hela tjocka släkten i Biarritz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback