För högt för mig

2009-04-07 @ 22:23:47 | Allmänt
Blev utmanad av KALLEMYDIA på Headsup. Brukar ofta ignorera dessa utmaningar som kommer då och då, ofta efter att man dragit ut någon på ett hemskt sätt. Men den här gången kändes det som om det skulle kunna vara bra värde. Tänkte att om jag kan få honom att spela högre än han var bekväm med så skulle han kanske spela ännu sämre. Så jag sa 75-150kr mörkar. Vi spelade 30 händer sedan kände jag att det inte rätt nivå för mig. Gick plus 4000 men det kändes inte bekvämt och ska man spela med 30 000kr vid bordet så bör man ha en bankrulle på 1 miljon och jag har inte riktigt en miljon än;-) Det visade sig att det jag som inte var bekväm och jag borde valt att spela lägre. Men när någon frågar om jag spelar cashgame kan jag ju numera säga: "Ja, mestadels 75-150kr HU" eftersom det är det enda cashgame jag spelat de senaste två månaderna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback