Söndag morgon innan Pingisskolan

2009-04-26 @ 10:08:08 | Allmänt
Blev en trevlig kväll i med god mat och gott vin. Avslutades dock alldeles för tidigt, men har man två stycken ett och ett halvtåringar som bryter ihop så är det inte mycket att göra.... Vi la våra barn och jag hann med lite poker och Robinson 2009. Pokern åkte jag på en del folk som spelade uruselt men hade tur. I 500krs åkte jag med topp-par mot en kille som trots min gigantiska överbet synade på floppen. Han fick sin färg på rivern till sist, bta jagat. I midnattsmötet åkte jag med KK mot 88, han fick en 8 på floppen. BB var då 20-40 och han ställde med 3000, dubbla startstacken. Jag synade med 2300 direkt. Well played JFK68. I enbordsturneringarna gjorde jag en minimal vinst till sist. Har ingen tur i SnG längre och med skicklighet kommer man bara så långt. Nu är det pingisskola och en i övrigt fullbokad söndag. Föredrar de söndagar där man hinner med lite, men så kan det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback