WSOP och cykling

2009-04-06 @ 18:22:38 | Allmänt
Jaha så har jag börjat försöka kvalificera mig till WSOP. Gick riktigt bra hade 4 ggr average och var chipleader när det var 60 personer kvar. 4 st fick en plats till VM och det kändes riktigt bra, hade kontroll på bordet..........tills jag somnade. Klockan var 01.00 och vaknade 45 min senare, låg då topp tio med 25 spelare kvar. Dock väldigt höga blinds och blev nästan uppäten och sedan hade jag otur med två st allins och åkte på 20:e plats. Biljetten till turneringen kostade 270 dollar, men som tur var så vann jag två biljetter igår i småsatelliter, små turneringer med c:a 20 st spelare och 4 biljetter garanterade. Så jag har en chans kvar till för 100 investerade dollar. Hyfsat resultat i Sverigerankingen men inget finalbord. Hoppas på vinst i månadsfinalen idag och min jakt på förmånliga WSOP satelliter (kvalturneringar) fortsätter.


Köpte cykel i lördags, hade blivit avis på Livs fina födelsedagspresent. Köpte också en raceliknande sak och igår söndag provcyklade jag fram och tillbaka till jobbet. 35min tur och retur i regn och blåst. Idag tog det 15 min dit och 15 min hem.

Kommentarer
★ Jo :)

Hej!



Funderar på att köpa cykel i Stockholm jag också. Här i Luleå finns det bara en bra cykelaffär. Vilken affär köpte du din cykel på?



När jag var på klassresa -93 så bodde jag i samma sorts lägenhet som ni gjorde i Vemdalen :)

2009-04-08 kl. 10:12:34
http://www.pluggochtraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback