Bröllop i Las Vegas

2009-07-03 @ 19:17:50 | Allmänt

Idag är det dags. Har beställt en Superstretch SUV Limo med plats för 14 som kommer och hämtar oss på Flamingo. Från Flamingo åker vi till A Little White Wedding Chapel och gifter oss i deras Tunnel-of-Love Drive-Thru. Sedan blir det en runda på the Strip innan vi käkar middag på Tao på The Venetian. Åtminstone hoppas jag det, för vi har inte reserverat bord där än, och kan ju bli problem men annars blir det något på Bellagio eller Ceasars som såg bra ut. Fixade marriage license igår och köpte ringar på Fremont street, billiga saker, tills dess vi får tid att byta ut dem i Sverige. I butiken gratulerade de oss när de insåg att vi köpte vigselringar, men de tyckte nog vi var lite billiga eftersom de undrade om vi tänkte åka till McDonalds och äte bröllopsmiddag efter drive-thru bröllopet. Fanns ett sådant paket att välja på också faktiskt, men vi kör den enkla varianten.



Limon vi ska åka med


Kapellet där vi ska gifta oss


Batistas hole in the wall skylten. Där käkade vi i förrgår och ska tydligen vara ett gammalt Ratpacktillhåll.
Maten sådär faktiskt, men atmosfären var bra

Tänkte att om qredde skulle tatuera sig så vill jag inte vara sämre
Tatueraren som tatuerade mig.....


Och resultatet, vad gör man inte för den som skickar en till vegas:)


Och NEJ det är inte en riktig tatuering (om jag skulle göra det på riktigt skulle det vara mina barns namn eller födelsdatum eller något sådant), den sitter i tre-fyra veckor bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback