Slutspurt!

2009-06-17 @ 16:55:43 | Allmänt

Nu är det bara 1 dag kvar till sista elimineringen i Pokertalenttävlingen. Hemma idag med Signe som är sjuk.

Idag kom juryn med sina poäng,jag fick högsta poäng vilket gör att om jag kan hålla min andra plats i röstningen så borde jag gå vidare imorgon till final.
 För att kamma hem Las Vegas resan krävs antagligen att jag vinner även omröstningen, för jag är inte säker på att juryn väljer mig. Turneringen på söndag räknas för en tredjedel av poängen också, men man måste ha två grensegrar för att vinna.  
Jag hoppas att alla som läser detta varit inne och registrerat sig på www.donkr.com och lagt till mig som favorit på www.donkr.com/pokertalent. Det kommer antagligen att handla om ett par rösters övervikt åt det ena eller andra hållet.

Tack för hjäpen på förhand.....


Kommentarer
★ Fredrik "qredde"

Grattis till vinsten :-)

2009-06-25 kl. 14:14:43
http://qredde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback