Nya tag...

2009-11-23 @ 19:48:13 | Allmänt
Igår var det stor turneringshelg med en satellit(kval) till PAF Sviten Luciakryssning,Donkr Live i januari och SM i 6-manna poker. Tyvärr ingen framgång i någon av dessa turneringar. I början när jag åkte ut så var det på bra spel och med motståndare som hade tur, men i slutet när tilten kommit i kapp var det dåligt spel med hög gamblingfaktor.
Kom hem idag efter jobbet och såg att jag gått upp på 2.a plats i Donkr Live serien, nu gäller det att hålla i bara, tre högsta till finalen.
Nu är det nya tag som gäller, målet är att klonka snart igen, gärna i någon SM-tävling. Spelar egentligen bra nu när jag inte är tiltad så behöver bara hålla i humöret så ska det nog bli nån klonk.
Den 27 ska jag på Yasuragi och spela SM Main Event hur nu det ska gå till. Får väl vara tråkig och dra mig tillbaka på rummet eller kanske hänga i baren med datorn. Åker jag ut kan jag iaf trösta mig.
På onsdag är det SM i Heads-up (2-manna) som jag ska spela, och dessutom Berglusconi Cup som Herr Bergren säger går för sista säsongen. Tråkigt

Signe är frisk igen och gick på dagis idag, får se hur länge det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback