Volatile

2010-07-16 @ 09:00:38 | Allmänt

Inga trevliga pokerupplevelser de senaste dagarna. Lyckas inte med någonting, har för dåligt tålamod och mina händer vinner inte när jag har 50-50 lägen. Dags att tighta till sig igen, och få ordning på disciplinen. Åker just nu berg- och dalbana när jag spelar. Bubblade ett par turneringar på Betfair och var chipleader på Everest på bubblan, men spelade alldeles för aggressivt bubbelspel och lyckades åka som sista man innan pengarna
Skärpning!
Annars så letas det hantverkare här i Stockholm, främst elektriker. Att det varit 30 grader varmt och klarblå himmel betyder att jag och barnen badat varje dag, antingen i Flaten eller ute i Saltsjöbaden på fritidsbadet där. Getingbo både inomhus och utomhus har sanerats efter att ha suttit en timme i telefonkö till Anticimex, riktig getingsommar. Idag är det Livs sista dag innan hennes nästa semesterperiod, och efter helgen tror jag vi åker ut i skärgården. Den enda elektriker jag pratat med sa att han kunde fixa jobbet under nästa vecka så då kan vi lika väl vara på landet som att jobba hemma. Det vore dock skönt att bestämma hur vår utvändiga trapp ska se ut så jag kan börja bygga den, skulle helst vilja gjuta plintarna i helgen, men då vill det ju till att vi vet hur vi vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback