KLONK! Vann ett SM-paket

2008-04-06 @ 21:54:09 | Poker

Ett av målen för 2008 är nu uppfyllt, jag lyckades kvala in till SM och vann ett paket värt c:a 25 000 med inköp i main event, resa och hotell 21-27 april. Inköpet är på 1420 Euro. Vann paketet på Betway så jag gissar att jag måste spela i deras kläder men det får väl gå. 
Avgörande potten var när jag synade en lite väl aggressiv motståndares allin med A9 ruter. Han visade upp A4 och hans stack var kanske 2/3 av min. Han träffade sin 4:a på floppen, men min nia kom på rivern. Yeeesssss! Jag hade sedan 17000 drygt mot min motståndares 4000 heads up och det var över på 6 händer. Ska försöka kolla om det går att åka dit den 23:e istället så jag kan jobba två dar till, eller kanske till och med den 24:e om man får spela börja andra startdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback