Laddar inför SM

2008-04-22 @ 21:47:15 | Allmänt
Har nu lagt ungarna, är ensam hemma med barnen ikväll då min sambo äter middag hos sin syster. Signe var gnällig och trött ända tills mamma gick och då blev hon ett litet solsken tills för en timme sen då hon inte orkade mer. Jag gav henne välling och det tog kanske 45 minuter innan hon somnade. Konstigt, men hon kanske var övertrött. Min son sover men min äldsta dotter har fortfarande inte somnat så jag sitter i hallen och väntar. 21.00 turneringen har börjat och jag har redan förlorat 340 av min stack på 1500. Ska spela en 30manna SnG också sen ska jag packa, för imorgon måste jag dra hemifrån vid 06.30 då planet går 8.40 från Arlanda. Sen får vi se om jag spelar dag 1A eller 1B. Om det är 1B får jag leta sidospel eller eventuellt gå på stan, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback