Missade Marbella och gamblade inte med Geigert

2008-04-20 @ 21:05:07 | Poker
Spelat de två turneringarna idag. Gambla med geigert började bra spelade tight och försiktigt, hade c:a 3800 i stacken när jag fick TT och raisade tre gånger stora mörken till 150 från mittposition. Fick syn av knappen. Floppen kommer T38 i olika färger. Jag checkar och han betar 200. Jag reraisar till 850 och han går all-in, jag synar. Han har 88 och en otrolig otur att ha träffat underset......tror jag för han har istället tur och träffar 4:e åttan på rivern. Nere på 1650 och en aning irriterad men fortfarande fokuserad. Väntar 10 händer C.a och plockar sedan upp KK när killen i första position har synat med 100. Jag reraisar med 400. Får syn av fyrtalskillen och av killen i första position. Floppen kommer 739 olika färger och jag går allin efter att första position checkat eftersom potten är 1350 och jag har 1080 kvar. Fyrtalskillen har dock träffat trissen denna gång och jag får ingen hjälp. Mycket tur hade han idag. Marbella turneringen åkte jag ur med AA mot AT. Ingen bra kväll alltså, men jag har i alla fall spelat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback