Ner och upp i pokern

2008-04-05 @ 23:57:03 | Poker
Har haft en tung period nu senaste veckan. Många tunga utdragningar av tursamma tomtar, vilket sedan i sin tur resulterat i tiltning. Haft en ITM placering och spelat ganska många turneringar. Ikväll slog jag till med en tionde plats i 21.00, blev naturligtvis utdragen, men det var helt ok, jag spelade solid poker ,det är det som räknas. Berglusconi cup var en annan besvikelse, ut på elfte plats med KK mot AK som träffade sitt ess. Synd, kändes också bra, vilket det gjort flera gånger, men många bubblor har det varit och det tär på självförtroendet. Ligger bra till just nu i långlördag men 60 kvar och jag ligger på 16:e plats. Men det kan gå fort utför i poker. Har för att bryta av och för att tjäna poäng på en sajt där man får inträdet till en SM-frirulle, spelat lite cashgame och ligger en del plus. Kanske blir mer sånt i framtiden. Pokerstars har jag tyvärr backat c:a 200 dollar till 600 dollar. Spelade lite roliga turneringar där och när jag sedan spelat sng har de gått åt pipan så jag har inte kunnat hålla mig flytande där.
Imorgon blir det betway kl. 20.00, en spelapoker.se turnering 5+1 med 1500 added och så 50+5 med SM biljett added. Hoppas det stämmer där. Nästa helg blir det sedan Simbafinalen och köper nog in mig på expekt om det blir övervärde på deras 250 dollar SMkval. Återkommer med rapporter om hur det gick i Långlördag och SM-kvalen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback