SM epilog och APT, Asian Poker Tour

2008-04-28 @ 12:20:24 | Poker
Jaha, har så smått börjat komma över att jag inte kom "In the money" i poker SM. 3:an "Nebuchad" och 4:an Micke satt ialla fall vid mitt bord när vi började dag 1B, så de använde mina marker väl. Ola Brandborn, som vann, har jag mött en gång innan när jag spelade EPT-kval live. Då slog jag honom, men på SM var han ostoppbar. Han bevisade att man både behöver ha tur och vara bra på poker för att vinna en sån här stor turnering. Men ikväll har jag chansen att ta mig till Manilla. Jag och 40 st till gör upp om 4 paket till Asian Poker Tour kl 21.00 ikväll på Titan poker. Och jag har fortfarande förhoppningar om att vinnna Vegas Fantasy på Betway den 4:e maj.
Annars har det gått lite halvknackigt på Svenska spel de senaste dagarna, men snart så vänder det säkert.
Ska dessutom försöka kvala till nästa pokerkryssning som är i början på juni, blir väl på PAF antar jag, de brukar ha bästa värde. Har också börjat utvärdera de olika siternas WSOP värde för att se om man eventuellt ska spela en satellit eller två. Men jag tänker börja på låga nivåer för jag är snål och vill inte äventyra min bankrulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback