iPhones 3G-täckning ett problem?

2008-08-12 @ 00:00:26 | Prylar
Har nu använt min iPhone några veckor och är fortfarande frälst. Har testat den i olika delar av landet och inte haft några problem med 3G-täckningen som några tidningar skrivit om och väldigt många klagat på. Två samtal har brutits under dessa veckor och det är ungefär som med mina tidigare telefoner. Testade faktiskt om jag skulle få bättre mottagning med min LG Viewty och min Sony W810 men de fick inte ens in 3g bara Edge hemma hos mig. Spelar i och för sig ingen roll här hemma eftersom jag har trådlöst nätverk, men om samtalen bryts så är det inget vidare. När jag är ute och går med min dotter Signe brukar jag surfa ibland och då funkar ju 3G perfekt så jag antar att jag har haft tur eller så har de andra orimliga förväntningar. Jag kommer fortsätta att hålla koll på detta och vara mer uppmärksam på hur ofta jag inte har 3G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback