Macbook Air....

2008-08-12 @ 00:08:09 | Prylar
Har nu beställt en Macbook Air, en tjej sålde den billgt på eniro, ny i låda, oanvänd. Den var så billig att jag är lite orolig att det är en bluff faktiskt, men vi får väl se. Jag har ju hennes uppgifter, så jag får väl polisanmäla i så fall. Om det inte är en bluff så är det ett mycket bra pris. Återkommer med rapporter om hur det slutar. Ser i all fall fram emot att få lära mig ett nytt OS och framför allt att få börja programmera mot min iPhone. Lämna Darth Bill för Steve Yoda och gå över till rebellerna. Får väl se om den mörka sidan kan fånga in mig igen eller om jag är för evigt förlorad. "May the force be with me"

Kommentarer
★ Jopes

Hur har det gått med Macbook Air?

2008-08-18 kl. 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback