Hemma igen

2008-07-08 @ 14:23:52 | Allmänt
Hemma igen i svinkalla Stockholm. Lämnade ett 22 grader varmt Ystad och kom hem till ett 13 grader varmt Stockholm.
Här regnar det men jag hoppas att det blir bättre de närmaste dagarna. Väldigt mycket smärta i benet men inte lika mycket i ryggen, bra eller dåligt, vem vet. Fick läkartid på måndag, så jag ska köpa droger på apoteket så att jag klarar mig tills dess. Förhoppningsvis kommer vi ut till landet om det blir lite bättre väder. Lite orörlig men det ska nog gå. Iphone börjar säljas 00.01 den 11 juli, men eventuellt är vi på landet då så den får vänta i så fall. Annars är jag där på natten och köper den. Kom 5:a i Sverigerankingens månadsfinal, bra spelat, men blev lite passiv på finalbordet. Kvalificerade mig i alla fall till årsfinalen och fick 3700kr, trevligt eftersom det varit dåligt med framgångar på sistone. Spelade tightare i denna turnering och hade bra md tålamod, så jag får väl se till att fortsätta trenden. Inga bilder överladdade än, men de kommer så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback