Ny turneringsvinst

2008-06-10 @ 23:19:50 | Poker
Igår klonkade jag en ny vinst på Svenska Spels 21.00 turnering. Låg bra till i början, hade en svacka i mitten och var väldigt shortstackad när det närmade sig bubblan. När sedan bubblan brast hade jag dubblat och precis innan finalbordsbubblan var jag extremt aggressiv och kom in som chipleader till finalbordet. Denna ledning höll jag tills vi var fyra kvar, då en galen typ hade tur i hand efter hand. Men han  åkte som trea och jag dominerade headsup och var totalt överlägsen. Headsupen varade dock länge eftersom han hade en hel del tur, jag förlorade bl.a med AA med KJ. Men till sist var det klart, drygt 5.500 kr till bankrullen.....

Kommentarer
★ /Martin B

Hur gick det på Sverige-rankningen?



Jag såg dig med en hel del chips, typ 20 000, tror du låg på 15:e eller 26:e plats.



Bra minne man har...

2008-06-16 kl. 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback