HFX Micro

2008-03-07 @ 09:08:19 | Prylar
Nu har jag hittat den ultimata HTPC:n! Just nu har jag en Zalman HD160XT med 7'' touchscreen, som är mycket snygg och tyst förutom att den är c:a 50 cm djup ( med sladdar därbak) och 20 cm hög.
image3


I denna har jag 500GB hårddisk, 2 st TV-kort, snabb processor och 4GB minne. Helt tyst byggd av Pyrotech.
Men den är STOR! Så stor att jag måste köpa en ny tvbänk och det har jag inte riktigt lust med. Den måste ju vara så djup.

Men nu har jag hittat mitt nya chassi!
image2
Kan inte trycka in lika stor hårddisk i den, men jag har ju ända en server i källarn som jag streamar det mesta från så 250 GB bör räcka. Dessutom blir det bara ett TV-Kort men eftersom jag redan har digitalbox inbyggt i TV:n så behövs det bara ett för inspelning. Vet inte riktigt var jag ska köpa den men sen får jag sälja min gamla Zalman billigt (25000 nypris). Så är någon intresserad så hör av er!

 Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback