Nya vinster.....och förluster

2008-03-13 @ 13:16:17 | Poker
Åkte ut på 33 plats igår från 21.00 turneringen på Svenska Spel. Ingent ITM placering på hela veckan på dessa turneringar. Sprang in i AA och QQ med KJ på handen när jag blivit shortstacked. Felet var hur jag blev shortstacked. Läste min motståndare fel och han fick kåk på turn. Jag spelade mitt färdrag aggressivt, missade min färg på rivern men fick då topparet och synade en höjning. Får bli lite mer restrektivmed mitt aggressiva spel på färgdrag (kanske). Vann  dock lite SnG på pokerstars och är upp lite till, ligger på $820 på pokerstars.
Ikväll blir det Berglusconi cup, privat turnering på Svenska Spel kl.20.45 och kanske 21.00 turneringen också. På fredag blir det nog inget spel då skall jag laga mat till min svärfars födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback