Vinst i Berglusconi turneringen

2008-03-13 @ 22:32:41 | Poker
Andra vinsten  i denna turnering som startats av en kollegas bror. 1200kr eftersom det endast var 12 deltagare. Synd tycker jag, eftersom bara referaten av Berglusconi själv som brukar skickas ut dagen efter är värd att spela för. I 21.00 dubblade jag tidigt med en riverkåk med 76 mot q6 och brädan 69647.  Spelade sedan tight och lyckades som mest ha 4500. men sedan så tappade jag tålamodet och bluffade bort 3000 och till sist åkte jag på ett dåligt spel med syn med 99 mot AA och JJ, idiotiskt spelat. Men jag var en aning gtiltad då, får skylla på det. Ska titta på pokerstars satelliter till poker VM nu, skulle tydligen finnas några steps satelliter, låter intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback