YSP-1100 Yamaha Sound Projector

2008-03-11 @ 09:00:32 | Prylar
Nu har jag äntligen gjort slag i saken och beställt min "datorhögtalare" till Htpc:n. Den ska eventuellt hängas under Tv:n på väggen om den inte går att gömma under TV-bänken. Men det får jag kolla när den kommer. 6990:- kostade den från Hallbäcks och den kommer förhoppningsvis i början på nästa vecka. Har tidigare beställt och lämnat tillbaka JAMO 300 datorhögtalare eftersom ena kanalen inte funkade när jag fick den, men även därför att den inte fick plats under TV-bänken. Den var snygg och hade bra ljud under den timme bägge kanalerna funkade, men jag tror att denna lösning är betydligt bättre eftersom jag nu kan ta ut ljudet digitalt från datorn, och sedan finns det en inbyggd förstärkare. Jag slipper dessutom placera ut 5 stycken högtalare i rummet med alla de sladdar det medför. Bild och recension kommer när allt är uppsatt och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback